Wozy małe WM i podwójnej długości WP
Wozy przeznaczone są do transportu węgla, a wóz mały także do transportu kamienia z robót przygotowawczych pod warunkiem wypełnienia wozu w ilości 0,8 nominalnej pojemności.
Wóz wykonany jest jako konstrukcja sztywna, spawana i składa się z następujących podzespołów:
1. Skrzynia wykonana z blachy ze stali trudnordzewiejącej wzmocniona, z uchwytami na blachach czołowych (WM)
2. Rama podwozia
3. Zestawy kołowe.
Wozy średnie nieresorowane WNS
Wóz przeznaczony do transportu węgla na głównych drogach przewozowych. Konstrukcja wozu zapewnia amortyzowanie i tłumienie sił dynamicznych pochodzących od zderzenia i zaciągania wozów.
Główne zespoły wozu to:
1. Skrzynia wykonana z blachy ze stali trudnordzewiejącej wzmocniona w górnej części
2. Podwozie
3. Zestawy kołowe
4. Układ sprzęgowo-zderzny
Wdrożono w tej grupie wozów urządzenia samoczyszczące skrzynię wozu, co zapobiega przyklejaniu się urobku do dna skrzyni. Rozwiązanie to polega na zamontowaniu na dnie skrzyni układu zgarniaków przesuwających się ruchem posuwisto-zwrotnym.
Wozy średnie resorowane WS i WUSR
Wozy przeznaczone są do transportu węgla na głównych drogach przewozowych oraz do transportu kamienia i materiałów pomocniczych – wóz niski o pojemności 1800dm3.
Konstrukcja wozu zapewnia amortyzowanie i tłumienie sił dynamicznych pochodzących od zderzania i zaciągania wozów oraz obciążania urobkiem.
Główne zespoły wozu to:
1. Skrzynia wykonana z blachy ze stali trudnordzewiejącej wzmocniona w górnej części obrzeżem z kątownika. W zależności od szerokości toru skrzynia może posiadać dno płaskie lub dno ze skosami.
2. Podwozie
3. Zestawy kołowe
4. Resory
5. Układ sprzęgowo-zderzny